Jeg er kommet der, lige siden det var en virkelig jetset-café, hvor diverse kendisser, jetsetters og nå, ja, gangstaz (ingen nævnt, ingen glemt), hang ud, side side med turister og studerende, Og jeg er altid blevet behandlet godt. Også, når jeg bare kom der for at drikke en cola. Tak til det altid flinke personale.